Assalamualaikum sahabat...terima kasih singgah..semoga peroleh manfaat bersama ^_^
Pelangi Itu Indah: di kejauhan...mak...selamat hari lahir.. T_T"

Saturday 31 December 2011

di kejauhan...mak...selamat hari lahir.. T_T"


Dengan nama-MU ya ALLAH..aku berlindung dari segala yang tidak baik...

MAK..sekejap lagi..umur mak kian bertambah..hati ni dipagut rasa sayu...entah mak atau yan yang dulu kembali menghadap ILLAHI..mak..esok hari bahagia buat mak..tapi anak-anak mak..jauhhhhh..dari mata mak..tapi di sudut hati ini..hanya MAK dan ABAH selalu bertakhta di hati...tiada siapa dapat mengganti rasa kasih,sayang dan cinta buat mak..

MAK..maaf..seringkali ada saja kelakuan anak-anak mak buat mak menitis air mata...membuat hati mak tersentap..biar kami tak nampak..tapi kami tahu dari raut wajah seorang mak yang hatinya begitu tulus menyayangi anak-anaknya...

MAK selalu membela kami bila dimarahi ABAH..biarpun kesalahan itu besar..emak selalu nampak anak-anaknya adalah yang terbaik...

MAK..bila saatnya kami dewasa..bila saatnya hati sudah pandai bermain cinta..bila saatnya hati mulai kecewa...mak hadir sebagai pendengar setia..tidak kira sebosan mana kisah itu..tapi mak tekun mendengar kisah anaknya..

MAK..belum masih ada satupun yang mampu buat mak berbangga dengan diri ini...belum satupun kejayaan yang mampu buat mak tersenyum..tapi cinta,kasih dan sayang kami sangat meluas...kejayaan itu pasti kami cari...sungguh...sebesar mana pun gaji kami suatu hari nanti...sikit pun tak termampu untuk kami membayar segala jasa mak di saat bergelar mak kami..

MAK...kami membesar dalam kasih sayang mak..tak mungkin untuk kami jauh dari mak..terlalu rindukan wajah mak..mak..maaf andai anak-anak mak ini terlalu nakal saat membesar..terlalu tidak pandai menjaga hati lembut mak..maafkan kami..

ALLAH..di hari bahagia mak..titipkanlah kasih,sayang dan cintaku ini agar mak tahu betapa aku kasih..sayang dan cinta kepada mak....biarpun ketika didepan jarang aku meluahkan..

ALLAH..terima kasih bagi mak buat kami..lindungilah mak di bawah payung rahmat-MU ALLAH...

MAK!!! ana uhibbuk MAK!!



~Jihad is our way,Syahid is our dreams..Thats our destiny ♥ ISLAM~

No comments:

Post a Comment