Assalamualaikum sahabat...terima kasih singgah..semoga peroleh manfaat bersama ^_^
Pelangi Itu Indah: senyum!!

Sunday 4 September 2011

senyum!!

...ASSALAMUALAIKUM...
...heeeee...ni haaa...belog aku baru nak hapdet yg latest..tu saje nk try memBESOkan tulisan..hohoho~yg rabun dekat mahupun rabun jauh...kompem nampak punye...wokeh2..sekarang aku dah sampe politeknik sultan idris shah...tempat bermujahidah menuntut ilmu...seminggu cuti midsem memang tak terasa..huh~beraya sakan ko ni yan...ehhh..manede...tak puas duduk bawah ketiak family..muahahahaha...
...perot telah berjaya diisi dengan ketupat,rendang,laksa yang dibawa segar dari rumah kengkawan den..ehhh...masih ade lagi yg tak reti nak balik...huhhh~ jeles sangat nih!!!


..raya ni..henset diketepikan...wahahaha...dok diam2 ye dalam beg tuh...ko nak bunyik melalak ke..kesah????...


ngangah!!!!...heeee....yan dah khatam belog tersebut...n...i know what you mean...


..kadang2 aku tanye diri aku...ape yg akan buat aku bahagia???...jawapannye aku dah dapat bila tampak riak gembira si kakak no 2 aku nih..


..ALLAH...gembirakan hati mereka yang telah menggembirakan hati ini...sematkanlah cinta-MU kepada mereka yang mencintaiku...peliharalah mereka dibawah payung rahmat dan kasih-MU...




~Jihad is our way,Syahid is our dreams..Thats our destiny ♥ ISLAM~

No comments:

Post a Comment