Assalamualaikum sahabat...terima kasih singgah..semoga peroleh manfaat bersama ^_^
Pelangi Itu Indah: seharian bergelar besday girl...

Wednesday 10 August 2011

seharian bergelar besday girl...


...assalamualaikum...subhanallah...harini genap umur aku 19tahun..10 0gos 2011..bersamaan 10 ramadhan..syukur2 ya RABB hari spesel aku jadi dlm bulan penuh barakah...semoga ada hikmahnya..ok,mula2 memg agak lesu den sambot besday den ni haaa...awat sekoq pon tak mai wish besday aku ni...sume pakat lupo nampak...ade la 2-3org yg wish...alhamdulillah..masih ade yg mengingati..cukuplah..asalkan keluarga sentiasa ingat...

pagi2 nk pi kelas..huuu..depa dah wat ceq tharu lah...dok nyanyi lagu besday depan bilik..lantak pi lah ye sume org pakat tengok..mesti dorg ckp cmni.. "mcm ko sorang je ade besday"..pastu aku teringin sgt nk jwb.. "ko mampu"..kikikiki...terima kasih kawan atas nyanyian yg buat sy teharu sgt2..mak..nak nangis..tapi kalau nangis dorg kate yan tak gentleman...errrrr....

..ok,penah dapat ucapan besday yg panjang meleret 180patah perkataan tanpa henti???haaaa...aku dapat...ko mampu????huuuu...sape bg???mestilah mamarep yg comey lotey tuh..terima kasih fiza atas wish beserta doa yang fiza mohon...moga urusan kita sentiasa dipermudahkan ALLAH..aamin..:)
tapi..hari tak selalu cerah kan..ye...tau..mase dlm kelas arab tadi hujan dan angin kuat..tapi tu bukan maksud aku la..maksud aku..hari-hari yg kite lalui..tak semestinya kite takkan terjelepok..kita pasti tersungkur ade ketikanya..dan harini sangat sulit bila masalah persahabatan berlaku...tak perlu cerita..tapi sangat bersyukur..harini semuanya berjaya diselesaikan..mungkin ade tujuan ALLAH bagi kita semua ujian ni..semoga erat dan ketat ukhuwah kite lepas ni..

..time bebuka la yg tak boleh blah..haaa..azan..nud,bace doa..ceq tengok air tembikai dah pandang2..habis bace doa..terus terkam..time nk suap nasik si fiza dtg..ehhh..cepuk jugak budak ni haa..taktau ke ceq lapaq ni..ni pi tutup lampu apesal..karang tak dpt beza nasik dgn charlie payah pulak...huuuu..mereka buat suprise...faiza n khai bawak kek untuk SAYA!!!! kau mampu???huuuu..nak nangis lagi...tapi jangan...tak gentleman..errrrr...pandai si nud2 pilih kek...i loikeeeeeeeeeee panda... :)

..mak...abah..akak..kakngah..abg alang..huuu..rindu..tak penah sambut besday jauh dari keluarga..alhamdulillah besday kali ni beharga jugak..tapi tetap rindu nak sambot besday dgn family...huuu..rase nk nyanyi lagu "air mata syawal" jek... :')

..ni..ucapan khas buat fiza,faiza,fida,khai,fatin,mira,nud2,syu,n dilla...korang..terima kasih buatkan aku rase aku sangat spesel untuk tarikh 10ogos2011...tak pernah rase hebatnya persahabatan yang kita jalinkan...tapi kita berjaya buktikan yg sahabat itu bukan setakat ade ketika gembira je..semoga ukhuwah kita terjalin atas rahmat dan kasih ALLAH..dan semoga jika berpisahnya kita...ia tetap atas rahmat dan kasih-NYA...LOVE..LOVE...LOVE..



~Jihad is our way,Syahid is our dreams..Thats our destiny ♥ ISLAM~

1 comment: