Assalamualaikum sahabat...terima kasih singgah..semoga peroleh manfaat bersama ^_^
Pelangi Itu Indah: cerita ABAH....

Sunday 4 December 2011

cerita ABAH....

Assalamualaikum...

hoyeahhhh!!!! nak hapdet belog!!!...
ade bende nak citer...mari-mari..bacelah ape yg sy mahu ceritekan..
selamat membaca dan menengok sekeping dua gambar yg disnap.. ^__^

alhamdulillah...4 disember 2011..genap sudah umur abah 51 tahun..terima kasih ALLAH..KAU masih bagi aku peluang terus berdiri teguh di sebelah abah...menjadi anak kepada abah buatkan aku merasakan akulah yang paling bertuah di bumi ini...anda rasa tidak bertuah???...suatu hari nanti anda akan menyesal apabila berkata begitu..

apalah yang ingin disuakan pada hari ini..berpikir..sungguh!!! tak terbalas segala jasa abah..apa yang aku buat untuk abah bangga denganku???..sikit pon takde..masih lagi merangkak dalam bidang ilmu...apelah yang abah ingin banggakan..

maaf abah..mungkin suatu hari nanti tidak termampu jugak anakmu membelikan sebuah banglo besar buat abah..tapi abah kene tahu..teratak yang abah sediakan buat kami adik beradik ini sudah cukup buat kami kenal erti hidup..untuk kami sedar betapa payahnya mencari secubit rezeki..

maaf abah..mungkin suatu hari nanti tidak termampu anakmu membelikan sebuah kereta besar yang pernah abah impikan buat keselesaan kita sekeluarga..tapi abah kene tahu..kereta yang sekarang ini cukup selesa buat kami adik beradik..kereta itulah yang membawa diri ini jejak di bumi ilmu...kereta itulah yang membawa abah mencari secubit rezeki buat keluarga..

maaf abah...selalu saja tingkah kami yang akan mengusik hati abah..membuat abah kecewa..maaf abah..kami masih mengenal erti hidup..masih perlukan bimbingan terus dari seorang ayah yang bergelar "ABAH"

ABAH...semoga abah sentiasa di bawah keredhaan-NYA..tiada apa yang istimewa dapat dihadiahkan..cuma kupanjat syukur atas kurniaan ALLAH buat aku..terima kasih ALLAH bagi ABAH... ^__^

nak share gambar sikit..jom!!

*singgah makan2 lepas beli kek!! yummy

*kotak kek abah yg cun!! ^__^
*heh...i loikkkeeeee ^__^
*kek abah yg sedap!!! ^__^
*abah tersenyum nampakkkkk..^__^
*abah tak potong kek..abah godek kek..kau mampu?? ^__^
*kek yg ditikam...arghhh!!! ^__^

abah..sannah helwah!!...may ALLAH always bless you... ^__^

~Jihad is our way,Syahid is our dreams..Thats our destiny ♥ ISLAM~

No comments:

Post a Comment