Assalamualaikum sahabat...terima kasih singgah..semoga peroleh manfaat bersama ^_^
Pelangi Itu Indah: hari-hari

Friday 7 October 2011

hari-hari

...ASSALAMUALAIKUM...yeee..tau2 dah lame tak hapdet belog..mahap lah yer..kihkihkih..sesuke hati je mempercamukkan bahasa melayu..ok..jom berbahasa seperti biase..ketiadaan idea..ketiadaan line internet..ketiadaan mood menyebabkan masalah ketidakupdatean belog berlaku...muahahaha..sy menulis pake akal..biar hasil tulisan itu tidak berunsur negatif..insyaALLAH..

..khamis 6oktober 2011 hari yang suram buat DHK 2C..ujian ALLAH keatas 2 sahabat kelas kami membuatkan kami sekelas sangat terasa..mungkin anugerah ALLAH mengurniakan erti sahabat buat kami sehinggakan kami juga ingin berkongsi kesakitan sahabat itu..kelas cik yana suram..berkali-kali cik yana menegur kami supaya ceria..tapi yang dengar cuma jasad kami..hati dan otak sudah melayang jauh menemui 2sahabat itu..ALLAH...semoga diringankan beban yang ditanggung sahabat-sahabat ku..

ujian ALLAH keatas senior kami lebih hebat..ALLAH sangat menyayanginya..jadi ALLAH lebihkan sedikit ujian buat dia..semoga dia semakin dekat dengan ALLAH...ALLAH..permudahkan untuknya...berilah yang terbaik buatnya..

terperap di bilik sambil memikirkan aktiviti keesokan hari..hati kuat ingin ziarah sahabat di sana..semoga hadir sahabat-sahabat akan dapat membantu sahabat itu memperkukuhkan semangatnya untuk kembali seperti sediakala..

assignment sudah menerjah silih berganti..semester kali ini bakal berakhir tidak lame lagi...jadual exam sudah jelas terpampang di board..hadushhh...wajib melipatgandakan usaha agar AKJ berjaya diraih..ALLAH..aku mohon..ajarkan aku erti gigih..

ok,ni mase untuk sesi berdating bersama mak,abah,akak,kakngah,abg alang,tom,temok,telap...DUN DISTAB ME OKEH!!!...
~Jihad is our way,Syahid is our dreams..Thats our destiny ♥ ISLAM~

No comments:

Post a Comment