Assalamualaikum sahabat...terima kasih singgah..semoga peroleh manfaat bersama ^_^
Pelangi Itu Indah: ok sabak bernam!!

Tuesday 28 June 2011

ok sabak bernam!!

...assalamualaikum..wahhhh....followers i meningkat u...tak sangke makkkk...hukalohhh...24follower pon kecoh sangat ke yan...ermmm..actually..ASK???..as long dorang ikhlas tanpa pakse jadik follower...so,terimas bebanyak yg follow mollow aku yekkk...jasamu kan ku kenang... :)

..hape cite arinih...ok,lets kite cite pasal nak BALIK POLI!!!!...weeeeeeeeee!!!..tak saba nye...emmm...ok..tak ikhlas sebenanye statement tu...yg ikhlasnye mcmnih.."alohhh..next week kene balik sabak???..dah 2bulan ke cuti???rase baru cm semalam setat cuti..apesal nih???poli takde buat cuti tambahan???"...itulah yg seikhlas mungkin...hohoho..tp takpeh...belajooooo!!! sampe berjayo!!!..hoyehhhh!!!..kenelah pakse hati ni...tapi takde persiapan pon!!!...lain la nk raye...aduhhh...lomau semacam je bile cite cuti nak abes ni..

..ok sabak bernam...tak payah nak melambai sangat dalam mimpi aku okeh...lambat laun kt situ jugak aku terperuk buat 6bulan akan datang...uwahhhhh!!!..mami..can i balik rumah selalu???

...cadang nak buat muke cmni kt mak aku...tp...hello!!!..jimat yooo...plus nak rayo ni ha...eloklah ko dok puase kt sane..hehehe...hoyehhhh mami!!!...sebenanye mak aku tak ckp pape pun...saje je mcm tau ape mak aku ckp...wohohoho...

...semester kedua bermula 7julai ini...ye...itulah hakikatnye wahai izyan...ko redha jelah...ok..takpe...perjuangan tak finish oledy....kalo dah masok belajo balik..kompem idea aku kt belog ni dtg mencurah2...so,takpayah la korang ketagih sangat nak bacekan..yesss!!!sy perasan sensorang...sebenanye yg follow ko 2..die salah tekan je sebenanye..hekeh..

..ape lagi nk ckp???..ok..nampaknye musim rindukan family dan TOM dah nak bermula...eloklah aku pegi pelok ciom plus sepak terajang TOM...ahaaaaa...lagi kan...aku dah siap set lagu raye dlm lappy aku...boleh la wat stok layan time kt sane mase bulan pose...aduhh syahdu!!!..sabak je pon..cakap mcm oversea la ko!!..oversea jugaklah..sebab ade laut!! sea!! yes sea!!!

...haaa...sebenanye itu je yg aku siapkan..hampeh!!!bnde tak penting ko siapkan yan...yuran dah baya??..ermmm..belom..yg BSN tuh..hape ke susahnye nk cari BSN tu...sape yg keje BSN boleh tlg bayakan dulu tak...nnti i buat ansuran bulanan untuk baya okeh...okeh..lap u bebeh..

...then..ape lagi????emm..nanti ade junior..wow!!..rase tersenior la pulak..wohooo...hehehe...dah la..malas nk bebel panjang...tido pon ok gak ni...kang kt sane kene study...mcm study je kn..

ok,bebai..


*otak kompius bile mulut bercakap dan jari menari-nari(peribahasa baru)

~Jihad is our way,Syahid is our dreams..Thats our destiny ♥ ISLAM~

No comments:

Post a Comment